Jesteśmy dumni z nagrody Platin Best Managed Company Award!

Luty 2017

Po raz 7 z rzędu firma Elka Pieterman Group została wybrana jako Best Managed Company.
Tym samym staliśmy się jednym z nielicznych platynowych laureatów.

Tło: Ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa, oto motto konkursu Best Managed Companies. Każdego roku Deloitte szuka Best Managed Companies. Przedsiębiorstwa oceniane są na podstawie opracowanego z Uniwersytetem Utrecht modelu „Business Maturity Models“.  Model ten sprawdza wszystkie istotne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki organizacyjne przedsiębiorstwa.

W tym roku program BMC został zorganizowany już po raz 9. Tegoroczny temat konkursu: Connect the dots (Połącz punkty) koncentrował się przede wszystkim na zrównoważonym rozwoju.

Pan van Eersel, prezes Elka Pieterman Polska powiedział : "W naszym coraz bardziej cyfrowym świecie jest to niezwykle istotny temat. Skupmy się na przykład na sztucznej inteligencji, która już teraz myśli za nas w inteligentny sposób i służy nam jako asystent cyfrowy (np. aplowska Siri). Wszystko w naszym otoczeniu codziennym jest coraz bardziej „smart“ i "usieciowione“, a nasz cyfrowy, ale też realny świat, jest coraz bardziej połączony z rzeczywistością wirtualną i rozszerzoną (np. Pokemon GO).“

"Cały ten rozwój cyfrowy sprawia, że obsługa indywidualna jest coraz rzadsza i bardziej wartościowa. Aby lepiej dostosować się do potrzeb klientów, pracujemy w Elka Pieterman Group  coraz częściej w ramach interdyscyplinarnych zespołów. Ten nowy sposób działania umożliwia nam lepsze i szybsze reagowanie na potrzeby klientów. Dlatego w ostatnim roku zainwestowaliśmy więcej w omnichannel,  inaczej mówiąc połączyliśmy tradycyjną i cyfrową sprzedaż. Stworzyliśmy zespół online, który wraz z klientami szuka optymalnych rozwiązań dla prezentacji akcesoriów. Dodatkowo nasi specjaliści z branży informatycznej dbają o to, aby wymiana danych przez specjalnie zaprogramowane „feeds“ była bezpieczna. To wszystko ułatwia prostą wymianę wiedzy na temat akcesoriów i części zamiennych z naszymi klientami".

Według Pana van Eersel: "Uczestnictwo w programie BMC pozwala nam skupić się na jednym aspekcie i jest przyczynkiem wielu interesujących rozmów. Deloitte pyta nie tylko o aktualną sytuację, lecz również o przyszłość. To skłania nas do pożytecznych dyskusji i pozwala uzyskać jasną wizję naszej przyszłości."

„Ponieważ od lat bierzemy udział w programie i jesteśmy coraz lepsi w różnych aspektach modelu Business Maturity Models, wypracowaliśmy świetną równowagę i wyższy poziom pracy. Ale zawsze jest miejsce na nowości i udoskonalenia. Na tym skupiamy się w naszym pędzącym cyfrowym świecie!"

Zobacz wszystkie nowości